قوانین و مقررات
در فروشگاه دنیز پارت یدک این قوانین وجود دارد :
۱ـ ضمانت بازگشت محصولات از تاریخ تحویل طبق قانون تجارت الکترونیک ۷ روز میباشد.
۲ـ بازه زمانی ارسال برای تمامی استانهای کشور ۳ الی ۵ روز کاری میباشد. باتوجه به اینکه ارسال از انبارهای مختلف انجام میشود ممکن است ارسال از انبار شهرستان (غیر از شیراز) انجام گردد که زمان اضافه به این بازه افزوده میگردد.
۳ـ ارسال سفارشات در روزهای کاری و ترجیحا توسط شرکت کالارسانان چاپار انجام میگردد لذا باتوجه به تراکم مرسولات ، سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۲ تکمیل شود در صورت امکان در همان روز ارسال میگردد و ارسال سفارشاتی که بعد از ساعت ۱۲ پرداخت گردد به روز کاری بعد موکول میگردد.
۴ـ در صورتی که محصول سالم به دست مشتری رسیده باشد و مشتری محصول را نخواهد ، مشتری محترم موظف است طی مدت ۲۴ ساعت به فروشگاه دنیز پارت یدک اعلام نماید و سفارش خود را به صورت کاملاً سالم و بدون باز شدن پلمپ به انبار دنیز پارت یدک برگشت دهد ، در صورتی که محصول به صورت آسیب دیده به انبار دنیز پارت یدک رسیده باشد مبلغ آن عودت داده نخواهد شد.
۵ـ اگر مشتری کالای فوق را به هر دلیلی نپسندد ( یعنی مورد رضایت کافی نداشته باشد ) هزینه ارسال عودت به فروشگاه دنیز پارت یدک به عهده مشتری می باشد.
۶ـ درصورت وجود هرگونه ایراد فیزیکی و ذاتی و یا همخوانی نداشتن محصول ارسال شده با سفارش مورد نظر ، مشتری محترم می بایست در مدت زمان ۲۴ ساعت پس از تحویل کالای خود ، گزارش خود را به فروشگاه دنیز پارت یدک ارسال کند تا راهنمایی های لازم انجام گردد.
۷ـ توجه نمایید برای برگشت محصول ، حتماً سفارشات خود را به صورت پستی ( ارسال با چاپار ) ارسال نمایید که مستقیماً اداره پست سفارش را به انبار دنیز پارت یدک تحویل دهد ، در غیر این صورت هزینه رفت و آمد تا باربری از حساب مشتری کسر می شود.
۸ـ اگر کالایی به دلیل ایراد فیزیکی نیاز به تعویض داشته باشد هزینه مرجوعی آن توسط مشتری انجام خواهد شد و پس از رسیدن کالا به دنیز پارت یدک درصورت اتمام موجودی مبلغ فوق به همراه مبلغ کالا به مشتری عودت داده میشود و درصورت موجود بودن و ارسال کالای جایگزین هزینه ارسال مجدد از دنیز پارت یدک تا آدرس مشتری به عهده فروشگاه میباشد.
۹ـ توجه داشته باشید تمام محصولات قبل از ارسال از نظر صحت و سلامت مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
۱۰ـ لازم به ذکر است محصولات وارداتی به هیچ عنوان گارانتی ندارند ( قبل از ارسال صحت و سلامت آن ها چک می شود ) و فقط محصولات ایرانی دارای گارانتی تعویض می باشند.
۱۱ـ دنیز پارت یدک تمام مرسولاتی که توسط چاپار ، پست و تیپاکس ارسال میکند را بیمه مینماید لذا اگر محصولی زمان تحویل آسیب دیدگی داشت ( یعنی صدای شکستگی میداد ) به هیچ عنوان از مامور نامه رسان تحویل نگیرید و سریعاٌ با شماره خدمات مشتریان تماس بگیرید و با قسمت شکایات شرکت کالارسان ( چاپار ، پست ، تیپاکس ) ارتباط بگیرید و اعلام کنید که بسته را به دلیل صدای شکستگی ، دریافت نکرده اید . تا شرکت کالارسان موظف باشد جبران خسارت کند.
۱۲ـ دنیز پارت یدک تمام مرسولات را با حساسیت و دقت بالا بسته بندی میکند تا اطمینان حاصل کند که بدون آسیب به مقصد برسد و علاوه بر آن هنگام ارسال ، مرسوله را به اندازه ارزش مرسوله و حتی بیشتر از آن بیمه مینماید اما باتوجه به اینکه حمل کالا توسط اتوبوس شامل بیمه نمیشود لذا اگر به درخواست مشتری کالایی با اتوبوس ارسال شود درصورت وقوع خسارت دنیز پارت یدک هیچگونه مسئولیتی ندارد و جبران خسارت از باربری نیز امکانپذیر نمیباشد.